Viamso trece la alt nivel. Soft performant pentru o mai buna relationare cu clientii

Cel mai important depozit de materiale de constructii din zona, Depozitul Viamso, tocmai ce si-a implementat un soft performant menit sa creasca mobilitatea, optimizarea timpilor de lucru si acuratetea datelor in timp real. Practic, mai mult timp pentru angajati in relationarea cu clientii. Softul este unul foarte complex si inovativ. Practic, orice informatie, comanda si negociere se pot face in fata clientului direct de pe tableta pe care fiecare angajat al firmei o are.

„Compania Viamso are in prezent 23 de angajati si o cifra de afaceri de peste 2.7 milioane euro. Societatea a fost inca din anul 2008 pana in prezent intr-o continua crestere.
Cu toate ca anul 2020 a fost un an foarte greu, firma Viamso a avut cel mai bun an din istorie. Compania Viamso dezvoltandu-se destul de rapid in ultimii ani, si pentru faptul ca tot ce se intampla in societatea noastra se intampla in mod manual, ne-a dus la decizia de a contacta Senior Software pentru a ne ajuta sa implementam un nou soft.”, Sorin Moldovan, Directorul General Viamso.

„Am luat aceasta decizie de a lucra cu Senior Software deoarece in momentul in care am facut aceste research am vazut ca Senior Software lucreaza cu foarte multe companii, multe dintre ele fiind in domeniul materialelor de constructii, ceea ce ne-a dat o mare incredere. Nu ascund faptul ca am cerut si un feedback de la clientii care deja au implementat acest sistem si erau foarte multumiti. Avantajele solutiei ERP de la Senior Software ar fi mobilitatea, optimizarea timpilor de lucru si acuratetea datelor in timp real. Acestea sunt lucrurile care consideram ca in viitorul apropiat o sa ne ajute foarte mult. Suntem la doua saptamani dupa implementare iar feedback -ul pe care pot sa-l dau celorlalti este unul foarte bun. Practic, este mai bine decat ne-am asteptat, in sensul ca deja vedem imbunatatiri semnificative ale proceselor, vedem deja timpii care sunt mult mai scurti in ceea ce inseamna procesarea marfii sau procesarea comenzilor spre clientul final. Aceasta ne ajuta sa ne relocam resursele spre ceea ce conteaza cu adevarat- clientul final. Daca inainte de implementarea sistemului, am facut eu un calcul, fiecare persoana din showroom se ocupa 50% din timp de client si 50% de comenzi, achiziti sau de negocierea produselor. In acest moment pot sa spun ca deja proportia este undeva catre 85-90% si va ajunge 100% in cel mai scurt timp. De ce? Deoarece acum ne permite sa avem doar o persoana de achizitii care se ocupa doar de achizitii si restul personalului sa se ocupe de strict de vanzare si sa se focuseze pe clientul final. Pe partea de ERP mobile lucrurile au functionat foarte bine, interfata este foarte prietenoasa, colegii nostri au reusit sa faca fata cu brio, au functionat corect din prima clipa. La inceput am avut emotii legat de acest proces care acum il consider revolutionar- ERP mobile. Acum sunt convins 100% ca este super bine si ca este ceea ce ne dorim deoarece imbunatatim foarte mult calitatea vanzarii prin faptul ca odata avem stocurile, avem comenzile pe tablete, avem toata informatia necesara acolo, avem poze cu produse, avem liste de preturi pe care inainte nu le puteam accesa la fata locului.

Pe partea de vanzare, colegii nostri inainte preluau comenzile pe o foaie de hartie sau pe un carnetel, repetandu-se acest proces la casa. In acest moment tot acest proces se desfasoara pe sala, nu mai esti dependent de zona de showroom unde sa stai cu clientul sa discuti sau sa negociezi. ” Alin Moldovan, Directorul de Dezvoltare din frumoasa familie Viamso.